Oldalak

2015. február 22., vasárnap

A zsűri

Kedves pályázók!

A jelentkezési határidő lejárt, összesen 40-en jelentkeztetek. 
Mielőtt azonban belevágunk az eddig elküldött irományok értékelésébe és feltöltésébe, szeretném nektek bemutatni azokat, akik véleményezik a műveiteket.



Sokatoknak nem kell bemutatnom Szattit, aki a Pennát a kézbe című igazán hasznos blog szerkesztője és aki elvállalta, hogy részt vesz a zsűrizésben. Olvassátok el bemutatkozását!

"Sziasztok! Üdvözlök minden kedves Olvasót és Írót az oldalon! Isabella Reed jóvoltából ért az a megtiszteltetés, hogy zsűritagként részt vehetek a jelenlegi pályázatára beérkezett művek elbírálásában! Lehetséges, hogy többen is ismertek már, viszont mondanék néhány szót magamról bemutatkozásként! Blogkörben, Szatti néven vagyok ismert és a Pennát a kézbe - Igenis írok, ha írni akarok blog szerkesztője vagyok, melynek célja a kezdő és haladó írók segítése bejegyzések, kreatív és inspiratív feladatok által! Ehhez kapcsolódhat ennek a felkérésnek a lehetősége is, mivel a Penna oldalán a gyakorlati feladatok alkalmával több írást, novellát is véleményezek, így eléggé otthonosan mozgok az értékelésben, a történetek pozitív és negatív vonásainak meglátásában. Bízom benne, hogy a pályázatra beérkező művek véleményezése segít majd minden írót, hogy csiszolhassanak az alkotásaikon, még jobbá tehessék akár az én tanácsaim, akár Isabella meglátásai által! Sok sikert és ihletet kívánok Mindenkinek! :)"


Victoria, a következő zsűritag, Könyvmolyként tengeti napjait. 

"Victoriának hívnak, nemrég töltöttem be a húszat. Mesekönyvek, később regények lapjai közt nőttem fel. A zsűrizésnél a belső sugallataimra fogok hallgatni és azt a művet fogom választani, amelyik megragadja a fantáziám és valamilyen formában kiemelkedik a többi közül."


Kriszti, a nővérem, amolyan vendégzsűri, néha szintén felbukkan majd. 

Végül magamról és a pályázat céljáról írnék néhány szót. 

Ez a harmadik pályázat, amit rendezek, s bár eléggé időigényes dolog, szeretem csinálni. Amikor én írni kezdtem, nyolc éve, minden második blogon kreatív pályázatok vártak és úgy érzem, sokat segítettek abban, hogy fejlődjek. Amit ma sok helyen tapasztalok, hogy a kiírók profikat várnak, másoknak pedig esélyük sincs arra, hogy valakitől véleményt halljanak a műveikről, ami pedig elengedhetetlen, ha valaki ezt az utat választja. Remélem, ez a pályázat egyszerre lesz kihívás és segítség számotokra! Sok sikert!

A leadási határidő: március 1. (haladék március 15-ig, ha valaki úgy érzi, arra lesz csak kész)

Szép vasárnap délutánt!
I.R.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése