Oldalak

2012. július 27., péntek

Bejegyzések A.A. naplójából - 9




Január 3.

Egy elefánt súlyával a mellkasomon ébredek. Tudom, hogy csak izgulok. Tea - nem ez az igazi neve, bár ezen a helyen sosem tudni... Mindenki így hívja, tehát nem kötözködöm. Sosem kérdeztem meg tőle. Szóval Tea már elhagyta a szobát. Nem csoda, neki korábban kezdődnek az órái, mivel az utolsó évét töltötte az árvaházban. Az az év sokkal keményebb lesz.
Most nem ezzel foglalkozom. A falamon ocsmányságot fedezek fel. Új girbegurba betűk kerültek fel. Tea a HOPE szót rakta ki belőlük.
Remeg a kezem. Nem tudom, hogy letépni, vagy végigsimítani lenne-e nagyobb kedvem.
Eszembe jut a szekrényem. A sötétség. A szorongás.
Letépem a betűket.

10:23

Végre megérkezik az orvos. Egyik órámra sem mentem be. Félek, hogy újabb roham tör rám.
– Audrey! – lepődik meg a nő. Köpeny nélkül egészen csinos. Csak kissé unalmas. – Nem kellett volna ilyen korán jönnöd.
Tegnap reggelt mondott, akarom emlékeztetni. Vállat vonok inkább. Megvárom, míg szöszmötöl a kulcsával. Megkér, hogy fogjam a kávéját. Forró. Kedvem lenne belekortyolni, mert ma még nem ettem semmit.
Kitárul a fehér szoba ajtaja.
– Tedd csak le oda! – mutat az asztalra, és kissé ódzkodva állok a csicskásának. Tegyem el azt a mappát, legyek szíves. Húzzam el a függönyöket, kér. Ha lennék olyan kedves, egy tollat is adni…
– Van eredmény? – elégelem meg a dolgot.
Kikotor pár papírt a fiókjából, miközben szürcsöl a kávéból. Megkordul a gyomrom. Olyan éhes vagyok.
– Kénytelen vagyok megkérdezni, Audrey, használtál mostanában illegális szereket? Túlzott alkoholfogyasztás?
Megrázom a fejem. Nem vagyok teljesen őszinte, de annyit biztosan nem ittam, hogy bajt okozzak.
– Jó okom van feltételezni, hogy hazudsz.
Összevonom a szemöldököm. Megijeszt ez a nő. De keménynek mutatom magam. Megint megrázom a fejem.
– Ha igaz, amit állítasz, a baj sajnos sokkal súlyosabb is lehet.
Meghökkenek.
Kopogtatnak a fehér szoba ajtaján.
– Gondolkodj! – ajánlja az orvos, míg feláll, hogy ajtót nyisson.
Csak egy elsős, akinek fáj a feje. Hátra sem nézek. A súlyos szó jelentésén merengek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése