Oldalak

2012. július 7., szombat

Bejegyzések A. A. naplójából - 4



December 31. 23:55

Dohányszagot érzek.
– Mit keresel itt?
Megrémülök. A mólóról lelógó lábamat a levegőbe lendítem.
– Kérdeztem valamit.
Hátranézve őt pillantom meg. Ösztönösen a karjára siklik a tekintetem. Hosszú ujjút visel.
– Talán tilos itt lenni?
Jelentőségteljesen a „BELÉPNI TILOS ÉS ÉLETVESZÉLYES!”- tábla felé pillant.
– Gyakran járok ide – vonok vállat.
– Láttam – támaszkodik meg az egyik oszlopon. Ujját a monogramomra helyezi. „A.A.” A csálé betűk vészesen dőlnek a víz felé.
– Mindjárt éjfél – mondja, miközben leül mellém, és tekintetét a kormos horizontra függeszti. A városból ideszűrődik az ünneplés zaja. – Szilveszter van. Nem volt jobb dolgod, mint idejönni?
A kérdés élét elnyomja a felhangzó szapora durrogás.
– Boldog új évet! Kívánj valamit!
– Bár egyedül lehetnék!
– Elmondtad – nevetek fel.
– És? – Nyilvánvalóan nem értette, mi olyan vicces abban, hogy próbál sértegetni.
– Ha elmondod, nem válik valóra…
– Ki van ott? – Egy rendőr áll a parton. Szerencsére elég messze ahhoz, hogy legyen időnk meglógni. Zen felnevet. Mindketten más irányba futunk. Futás közben elmormolom az én kívánságomat. Aztán belátom, hogy az igazi vágyam már valóra vált. 
Zen még nem szökött el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése