Oldalak

2010. október 9., szombat

Kérések és további adatok pályázóknak!

Tudom, hogy a kiírásban nem szerepelt, de valaki, ha jól sejtem már kérdezte, mindenesetre a félreértések elkerülése érdekében ide is leírom: mivel ilyen sokan összegyűltünk, egy ember csak egy művel pályázhat. Tehát választanotok kell, hogy novella vagy elbeszélés, nem lehet egyszerre a kettőt. Sajnálom, hogy eddig nem mondtam, remélem senkinek nem okoz gondot!


És akkor a kérés! Néhányan említettétek, hogy már megírtátok a novellát/elbeszélést. Kérlek benneteket, hogy, ha úgy érzitek készen vagytok, küldjétek el. Nem szeretném, ha az lenne, hogy mindenki egyszerre, két nappal a határidő előtt küldi be. Minél előbb elkülditek, annál kevesebbet kell majd várni az eredményhirdetésre. Természetesen ezzel nem sürgetek senkit, még bőven ráértek. :) Aki azonban elkészült: lollus4@yahoo.com vagy vadtyuk@freemail.hu
Ha megkapom a művet, mindenképp visszajelzek. Ha esetleg nem így tennék (5 nap után sem), jelezzétek itt vagy próbáljátok a másik e-mail címet!

Huszadikáig még mindig lehet jelentkezni!
Köszönöm az eddigi jelentkezőknek! ;)

6 megjegyzés:

  1. Szia Bells!
    Nekem teljes mértékben megfelel ez a felállás, ezért már el is küldtem neked az novellát, amit sikerült megírnom.
    Puszi,
    Elena

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök neki:) A művedet megkaptam.
    puszi
    b.

    VálaszTörlés
  3. Szia Bells!

    Elküldtem az elbeszélést, remélem megkaptad. :D

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  4. Szia Deszy!
    Igen, megkaptam, köszönöm:)
    puszi
    b.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Még lenne egy kérdésem, amit lehet hogy már feltettek, ha igen, akkor elnézést.
    Tehát: a cím Zabolázatlanul kellene legyen - de ez nem kötelező, lehet más is. A novellának nincs meg adva konkrét téma. Vagyis akkor bármilyen témában lehet írni, kedvtől függően?
    Előre is köszönöm a választ.
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Igen:) Nincs semmi meghatározva, ezt szerettem volna a Zabolátlanul pályázatcímmel kifejezni. Bármilyen téma jöhet ;)
    puszi

    VálaszTörlés