Oldalak

2010. október 7., csütörtök

Indira Myles - Zsűritag

Kedves pályázók és erre tévelygők!

Ideje, hogy jobban megismerjétek bírálóitokat.
Amint láttátok, lassan gyűlünk, a zsűri már teljes létszámban felsorakozott oldalt.
Egyiküket, Indyt néhányan talán már ismeritek. Ha nem, hát most lehetőséget nyújtunk arra, hogy többet megtudjatok róla.
Írt nektek egy rövid bemutatkozást, de ha valakinek még kérdése lenne, arra is szívesen válaszol.

A nevem Kolozsvári Zsófia, kb. tizenkét éves korom óta írogatok. A középiskolában indult be igazán a kezem, ott rengeteg - egyébként olvashatatlan - novellát írtam. Aztán lassan kezdtem tanulni: másoktól, írástechnikai könyvekből, fordításokból. Az ELTE magyar szakán végeztem, az első regényem éppen abban az évben jelent meg, mint amikor diplomáztam. Onnantól folyamatosan vettem részt pályázatokon (pl. 77, Erato), és jelentek meg egyéb novelláim. A megjelent műveim elég nagy hányada a M.A.G.U.S. világán játszódik, de nem az összes. Terveimben egy új regény szerepel, ezúttal saját világon, illetve szívesen nyitnék a szépirodalom felé is. A honlapom címe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése