Oldalak

2012. augusztus 26., vasárnap

Bejegyzések A.A. naplójából - 13

 Tumblr_m70o71igem1qig6qro1_1280_large




22:01

Tudni kell az árvaházról, hogy több száz éves. De még sosem szerette senki.
Viszont mindenki megtalálja a saját kis zugát, ahol kicsit kellemesebben érezheti magát. Ahol elfelejtheti, hogy nem a családjával van. Hogy neki nincs olyanja.
Az erkély a negyediken - az én helyem. Az emelet állapota súlyosan leromlott az utóbbi öt évben, ezért már csak egyik szárnyát használják. A másik üressé, porossá és kísértetiessé vált. Olyan hellyé, amit mindenki nagy ívben elkerül . És épp ezért választottam annak idején.
A folyosó közepén egy kétszárnyas ajtó mögött találtam a legnagyobb szobát, amit egész addigi életemben láttam. Bútor a mai napig nincs benne, csak egy ottfelejtett, szakadt függöny, ami az erkélyre való kijáratot rejti.
Kint ülök a roskadozó kőerkély peremén, hátamat a meredek tetőnek feszítem. Mindig mosolyognom kell, ha eszembe jut, milyen gyáva vagyok egy tömeggel teli teremben, és milyen bátor négy emelet magasan. Sosem féltem a magasságtól.
Ma este mégis furcsa szorítást érzek a gyomromban. Nem tudom eldönteni, hogy a rejtélyes betegségem az oka, vagy Zen eltűnése. Vagy esetleg a levél, amitől paranoiás módon irtózom.
Néha lelökném magam az erkélyről, annyira feleslegesnek érzem az életem. És ilyenkor még mérgesebb leszek, mert idegesítem magamat az önsajnálatommal.
Néhány mély levegő. Annyira nem rémes a helyzet.
Előveszem a zsebemből a gyűrött borítékot.
A levéllap elég gyűrött, de az az egy sor, ami rajta van, olvasható.
„Hatkor találkozzunk a kapuknál!”
Felnézek a csillagos égre, és kínomban önkéntelenül is kacagni kezdek. Ezt a találkozót lekéstem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Bells!
    Nagyon érdekes a stílusod. Ahogyan már ezerszer bizonygattam, nekem nagyon tetszik ez a letisztult mégis csillogó stílus, amivel te rendelkezel. Egy rövid kis novella is elég ahhoz, hogy megfogd az olvasót. Talán pont ezt szeretem benned, hogy röviden is hatásos vagy. :) Ha egyszer lesz könyved, mindenféleképpen szólj nekem - és rohanok a könyvesboltba! Tényleg eszméletlen :)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, ha tetszik. Az ilyen alkotásaim azok, amik igazán szívből jönnek. Most nyáron nagyrészt csak a rosszkedvem és a ihlettelenségem került előtérbe, aminek eredményeképp születtek ezek az apró bejegyzések elég lehangoló témákkal. Viszont próbálom ebből is a legtöbbet kihozni, és nagy öröm, ha valaki meglátja benne az értéket. :)
      Köszönöm szépen a dicséretet!
      És az elsők között értesítelek, ha eljutok egy könyvig! :))

      Törlés