Oldalak

2014. december 29., hétfő

Bejegyzések A.A. naplójából - 39



– Tudtál róla, hogy el akar menni? – kérdezi.
– Te nem akarsz?
– Pár hónapom van. Addig rá kell vennem valahogy, hogy ne húzzon ujjat a rendszerrel, amint lehetősége van rá.
– Tapasztalat? – Nem tudom, honnan a bátorság a gúnyhoz. Aztán hirtelen megvilágosodom. Noah mellett bátor vagyok. Mert nem félek. Biztonságban érzem magam mellette, így az elfojtott indulataim is könnyedén utat találnak a felszínre. De ez ostobaság. Hisz nem ismerem, plusz úgy fest, mint aki most rabolta ki a sarki vegyesboltot.
– Tetszel nekem, mikor visszavágsz, Csínó! – nevet fel.
Akkor ideje befogni, figyelmeztetem magam.
– Köszönöm, egyébként. – Ezzel sikerül meglepnem.
– Micsodát?
– Hogy aznap segítettél a folyosón.
Az emléktől még mindig kiráz a hideg.
– Én is köszönöm.
Mit is? – nézek rá értetlenül.
– Szilveszterkor. A kikötőben. Azért voltál ott, hogy meggyőzd Zent a maradásról, nem igaz?
Leesik az állam.
– Ott voltál?
– Zent követtem, nem téged.
– Az nem számít.
Magam sem tudom, miért borít ki ennyire az, hogy ott volt aznap este. Hisz tisztában vagyok vele, hogy hetek óta utánam mászkál. Talán nem is ez az, ami megrémít. Hanem, hogy úgy olvas bennem, akár egy könyvben.

A séta véget ért. Noah magamra hagy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése