Oldalak

2012. július 4., szerda

Bejegyzések A. A. naplójából - 3


2010. december 29. 

Ma nem a szekrényben bujkálok. A padon ülök.
Mikor kinyitva az ajtót meglát, zavartan meghátrál, aztán mégis belép. Úgy tesz, mintha keresne valamit. Nem is köszön.
– Nem láttál egy karkötőt? – Biztos vagyok benne, hogy még ő sem látta soha.
Megrázom a fejem.
– Kösz – vakkant, miközben jól megnéz. Hirtelen hátat fordít. 
Kifújom a levegőt. 
Meg sem rezdültem, míg nézett. 



15:42
Velem szemben ül. Érzem a tekintetét magamon. Nem mondhatnám, hogy rossz érzés, de zavarba hoz.
Nem fogom sokáig bírni, tudom. Túl kicsinek érzem az épület parkját. De nincs kimenőm.
Egyszer csak lehuppan mellém.
– Tudom, hogy láttál. 
Nem tagadom.
– Nem mondhatod el a dirinek.
– Nem akartam – felelem halkan.
– Holnapután úgyis lelépek innen. Csak addig bírd ki – folytatja, mintha meg sem hallana.
– Hová mész?
– Semmi közöd hozzá – mordul rám.
Lehajtom a fejem, nem akarok beszélni többet.
– Nem tudom még. A kikötőből sokfelé indulnak hajók. Talán fellógok az egyikre.
Bólintok.
– Ne haragudj rám, Audrey.
– Tudod a nevem? – kapom fel a fejem.
– Te nem tudod az enyémet?
– Zen. Mindenki így nevez.
Kezet nyújt, én meg elfogadom. Fura érzés, de megmosolyogtat. Most már ismerjük egymást.
Nem is hagy magamra estig. Elmeséli a terveit: hogy Amerikába utazik és gazdag lesz. Gyermeteg elképzelések, de szeretem hallgatni a hangját.
Másnap nem látom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése