Oldalak

2013. február 15., péntek

Köszönöm

 

Nagyon szépen megköszönöm Honey-nak, hogy gondolt rám! 


Szabályok:
- Tedd ki a blogodra! Ha ez kész...
- Írj öt dolgot magadról! Ha ez is kész...
- Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! És ha ez is kész...
- Tegyél fel öt kérdést annak, akinek küldöd! Végül...
- Küldd tovább öt embernek.

Nem vagyok a díjak híve, de nagyon hálás vagyok, amikor gondoltok rám, azért ha megbocsátotok, elcsalnék pár pontot ;)


Honey kérdései:

- Mi késztetett először írásra? Hogyan kezdődött az írás szeretete?
 Ez mindenképp a nagymamám érdeme. Rengeteg romantikus ponyvát olvasott, amikre aztán én is rákaptam. Aztán egyszer csak elkezdtem írni egy hasonlót. Majd ahogy jöttek a komolyabb olvasmányok, jöttek a komolyabb ötletek is és egyszer csak elmerültem, már nincs visszaút. :)
- Vers, novella, regény (hosszabb történet), idézetek, esetleg egyéb... melyik műfaj áll hozzád legközelebb?
Kivétel nélkül bármit elolvasok, elég, ha az első pár sor megfog. Szeretem az olyan időgyilkoló, ezer meg ezer oldalas regényeket.
- Mit tanulsz/dolgozol?
Idegenforgalmat tanulok németül. :) 
- Van-e olyan nagy világrengető álmod, amit szívesen megosztasz velünk? :)
Világrengető szinte az összes. :) Egy szál hátizsákkal szeretném bejárni a világot, leírni mindent, megtapasztalni mindent, részt venni mindenben, aztán megosztani veletek ezt az álmot. 
- Mi a véleményed a blogomról? (Kíméletlenül jöhet bármi! ;))
Sajna, nem tudok elég gyakran benézni, de ha ott járok, leginkább a sokszínűségedet szoktam csodálni. Annyi érdekes és értékes gondolatod van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése