Oldalak

2011. október 16., vasárnap

A zsűri

Sziasztok!

Hogy essen szó a zsűriről is. :)
Jelenleg 3 tagból állunk, és remélem, ez még nem a végleges létszám.
Jómagam, Szatti, akit többen is ismerhettek Penna blogról, és Helena Silence. Tavaly is, és most is szeretnék egy új arcot mutatni nektek, akit érdemes figyelemmel követni.
Helena első könyve nemsokára megjelenik a Könyvmolyképzőnél.
Tehát hoztam egy kis bemutatkozást nektek :)

Kezdő újságíró vagyok, de az eredeti szakmám környezetmérnök. Jelenleg az RTL Klub Online részlegén dolgozom, de nemsokára lejár a szerződésem. A médiában mindenhol megszorítások vannak, tehát nem valószínű, hogy hosszabbítanak, ezért most nagy erőkkel munkát keresek. Közben bevállalok extra melókat, hogy legyen egy kis plusz pénzem, javítom a könyvemet, amire egy hónapot adott a szerkesztőm, de eddig elég lassan haladok vele. És persze igyekszem a blogos történetemmel, a Pénzes Ő-vel is haladni.
A könyvkiadás hihetetlen dolog, de egyelőre még nem érzem a súlyát. Mindenki mondja, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy idáig eljutottam. Én az írásban az élvezetet és a kikapcsolódást látom. Néha a kemény munkát is, amiből csak több lesz a kiadó vezetője szerint. De nem bánom, hiszen ezzel az egyik legnagyobb álmom válik valóra.
Ha lenne kérdésetek, írjatok bátran! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése