Oldalak

2011. augusztus 28., vasárnap

Díjak



Mindkét díjat köszönöm Szattinak! :)

1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak, linkelve a blogokat!
5. Szólj nekik a meglepiről!


7 dolog rólam?

1. Azt hiszem, számomra a legnehezebb dolog, ha magamról kell írnom, mivel semmi érdekes nincs bennem :D

2. Szokásom kibújni az ilyen feladatok alól.

3. De szoktam próbálkozni!

4. Ez a pont tényleg komoly lesz: a 4 a szerencseszámom, vagyis ezt állítom, de még soha nem hozott szerencsét. (:

6. Na... valami komolyat... eléggé határozatlan vagyok minden téren :D Ha jön egy ötlet, hát én nem gondolkodom, mielőtt cselekszem.

7. A legváratlanabb fordulatok pedig engem is váratlanul érnek...

Jóó... bevallom az 5-ös pontot kifelejtettem :$

Aki(k)nek továbbküldeném:
Berry - http://e-szakadek.blogspot.com/ Az egyik legtehetségesebb és legfejlődőképesebb írónak.




1. Tedd ki a képet a blogodra.
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
3. Írj 6 dolgot magadról.
4. Küldd el 6 írónak (linkeld is be a blogjukat).
5. Hagyj nekik megjegyzést a meglepetésről.

1. Az első időszakban Isabella Read-ként ismertetek, aztán később a Read szójátékot Reed-re változtattam, nem mintha bármelyik bannert kijavítottam volna ennek megfelelően:D

2. Az első írásomat 11-12 évesen kezdtem olcsó szerelmes regények hatására.

3. A címe nagyon kreatívan ez volt: Nem vagyok többé kislány! :D

4. Ezután kettő darab 'regényt' fejeztem be, amik kísértetiesen hasonlítottak egy-egy Júlia vagy Romana számra. :D

5. Nagyon gyakran használok fel személyes elemeket az írásaimban, szóval az olvasóim ismernek a legjobban. Sokszor olyan dolgokról tudtok, amiről még a hozzám legközelebb állók sem.

6. Életem első novelláját Hullócsillag pályázatára írtam, amit később egy pályázat keretében egy antológiában kiadtak. :)

Aki(k)nek továbbküldeném:

Timsi - http://angyalkonyvek.blogspot.com/ Ha fantáziáról van szó, ő az első, aki eszembe jut :)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm :) Áh, pedig olyan kíváncsi lettem volna arra a hét dologra!:D Nem ér így kikerülni...:D

    VálaszTörlés
  2. Akkor tessék olvasni és kikeresni a történetekből :DD
    Nagyon szívesen, megérdemled! :)

    VálaszTörlés