Oldalak

2010. október 22., péntek

"Senki nem éri el a célját, ha csukva van a szeme."

Sziasztok!

Most nem csak a pályázattal kapcsolatban szeretnék írni, hanem egy kicsit visszatérnék a saját munkáimra. Nemrég az irodalomtanárom ajánlott egy pályázatot, amit az Alföld Művészeti, Kulturális és Sport Egyesület hirdetett meg. Végül is két novellával neveztem a versenyre és két nappal ezelőtt kaptam egy levelet. Ha ráklikkeltek el tudjátok olvasni. A lényeg, hogy bejutottam a döntőbe, így az én műveim is helyet kapnak a 2011-es Szárnypróbálgatók antológiában. :) Nagyon boldog vagyok miatta! :)


A pályázattal kapcsolatban annyit, hogy a beküldött művek legtöbbje már a zsűrinél van. Várom a további munkákat, küldjétek! ;) lollus4@yahoo.com

Legyetek jók és alkossatok! ;)

8 megjegyzés:

  1. Meghiszem azt. :)
    Gratulálok hozzá, ügyes voltál. Remélem, majd felrakok a műveket az oldalra, hogy mi is elolvashassuk, mert én kíváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Nagyon tehetséges vagy! Elkezdtem már írni és csak ma hét oldalt írtam egyfolytában. Ennyire még egyik történetem sem tetszett. Még nekem is teljesen izgalmas mert fogalmam sincs mi jár az eszembe én csak írok és írok... még sosem írtam ilyen hétköznapi és egyszerű nem túl sok mondanivalójú elbeszélést, de mégis ez tetszik a legjobban... Nemsokára kész lesz és remélem nektek is tetszeni fog. És szerintem is rakd fel az oldalra majd a műveket!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Dóri!:) Örülök, hogy megy az írás, ezzel most kíváncsivá tettél. Várom a munkádat! :)
    A művek majd biztosan felkerülnek!

    VálaszTörlés
  4. Jujjj, ez tök jó hír! Gratulálok! El tudom képzelni, milyen jó érzés lehet ez most neked! :D :D Még egyszer gratulálok! :D

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Deszy, neked is :D Igen, nagyon jó érzés..:$:D

    VálaszTörlés
  6. Hú, gratula, ez nagyon szuper! Szurkolok, és várom a további fejleményeket!! :)

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés